Thursday 15 March 2012

kegilaan melanda

assalamualaikum...

kegilaan ak semakin memuncak dowh...bkn kt 'dy' k...harap maklum..

"best friend is more better than boy friend."

amik ko..besar trang tang tang aku tulis..malam nie aku nk luahkan kegilaan ak..haha..
nk start cmne ek??

#ak mmg kalo minat sesuatu mesti x lama..
'cpt boring'#

*pompuan slalu minat n fanatik kt berlawanan jantina*
nk list la nama-nama dyorg yang ak gilakn nie (malaya shj)...agak-agak name 'dy' ade x??

AARON AZIZ - EMIL EMELDA 

ADI PUTRA - EMILY, CHINTA 

BRONT PALARE - BUNGA RAMPAI MUSIM TENGKUJUH 

BETO QUSYAIRI - JUJUR AKU DAYUS 

ERY PUTRA - MANJALARA 

NAZIM OTHMAN - BEGITULAH CINTA 

SHARNAAZ BASIR AHMAD - BICARA HATI 

SHAH ISKANDAR - NORA ELENA 

AQASHA - GEMERSIK KALBU

SEIN RUFFEDGE - ARIANA MIKHAIL

*sori derr u are not in my list...
pape pon ADI PUTRA is my hero..
dyorg nie adalah public figure,,kalo nk jadikan role model ke boleh la
(but it's more better if amik Nabi Muhammad S.W.T)

tapi aku penah dengar ade orang cakap..ORG CAKAP K..

"bagi isteri yang meminati lelaki lain selain suami di kira curang"

ak x tahu la sebetul mana kesahihan ayat nie,,,so, bg sape - sape yang rasa dy SINGLE lg bleh la fanatik tahap gaban kt dyorg nie..=)

tu je la yang mampu aku meraban malam nie..gud nite!!

2 comments:

FaiZaH Fyn said...

kenapa sein last sekali? :(

Black Jeepsu said...

meraban-raban.. hahaha.. jgan meminati lelaki lain sekirany dah kaein.. curang.. skit pon tak boleh!