Saturday 19 November 2011

dari SINGAPURA ke MALAYSIA

assalamualaikum...

lama dah x bukak blog..wajib bukak ke??.. benda yang sepatutnya harus n wajib dibuka x pulak aku bukak..ish!,,teroq toi aku nie..

singapura n malaysia???..nk cakap pasal pe erk??..sape tau sila angkat kening...hehe

mlm yang serba boring nie aku nk citer pasal artis-artis yg ada kt malaysia nie...semakin hari semakin ramai artis yang muncul..mcm-mcm nama pulak tue..yang nsem ada,,cantik ada,,comei,cun melecun..ish,,ramai sungguh..tp cantik tue kan subjektif n pandangan terhadap seseorang juga berbeza..so,,xyah la nak gado-gado sape yg nsem,,cute or anything like that..

sekarang aku tengok artis dari singapura yang masuk dalam industri filem kat malaysia lebih popular dari artis malaysia..betol ke??..in my opinion la..kalo salah sori ye..=)

mesti ramai yang kenal AARON AZIZ n ADI PUTRA kan..
dua-dua memang berbakat besar dalam dunia lakonan kat malaysia...=)
ady putra nie ade mirip someone of my frenz..tp ady putra lagi nsem la..haha

aku suka n admire kt dyorg nie...hehe..kalo bwk watak jiwang..pergghhh!!..memang terbaik la..hehe
i like it!!..

segak,mantap n bergaya - aaron aziz
kalo aaron aziz,,aku suka time dy belakon dalam citer NORA ELENA..kalau la aku dapat laki macam tue memang jiwang abis la..haha...sape x nak laki camtu..dh la caring,,romantik n cinta mati ngan korang..haha...kalau k!!..

macho,tampan n charismatic - ady putra
aku suka cermin mata oren dy..hehe

adi putra pulak aku suka tengok dy dalam citer NA O MEI..gandingan dengan ELLY MAZLIN..perghhh!!memang menyentuh jiwa la citer nie...huhu..nak nangis ak tgk citer nie...walaupon dyorg bukan adik beradik n pasangan kekasih dalam citer nie,,tapi dyorg pnya relationship mengalahkan pasangan kekasih..hehe..suka..suka..suka..(>_<)...

aku suka cara elly mazlin...lemah lembut n sopan je..hehe..sume citer yang elly berlakon aku minat..
memang hati nie dh terpaut dengan lakonan dy..hehe.(lari topik ckit)..



*yang tue jer aku nk citer malam nie..hehe...xda modal nk citer lbih..

No comments: